Tips

Wat zijn de voordelen voor bedrijven van het online bestellen van boodschappen?

winkelen

Steeds meer bedrijven gaan niet meer naar de winkel om hun zakelijke boodschappen te kopen. Ze bestellen deze online en laten het dan vervolgens bezorgen op kantoor. Zowel bedrijven als particulieren maken gebruik van het online boodschappen bestellen aangezien het tijd bespaart. Benieuwd wat de voordelen zijn voor bedrijven van het online bestellen van boodschappen? Lees dan verder!

Welke voordelen zijn er?

Voor een bedrijf heeft het veel voordelen om zakelijke boodschappen online te bestellen. Het bespaart je namelijk veel tijd en hierdoor bespaar je dus ook geld. Het is erg eenvoudig om de boodschappen online te bestellen. Je kan hierbij zelf een datum en tijd aangeven en de boodschappen worden op jouw aangegeven moment bezorgd op kantoor. Dit zorgt ervoor dat ze nooit op een moment worden bezorgd wat niet uitkomt. 

Het assortiment 

Je hebt een heel breed assortiment van zakelijke boodschappen die je kan bestellen. Heb je functionele producten nodig zoals keukenrol, bestek of bekers? Of juist voedingsproducten zoals brood, drinken of een maaltijd? Dat is allemaal te bestellen. Als je meestal boven een bepaald bedrag boodschappen besteld dan is de bezorging gratis waardoor het je geen extra geld kost om de boodschappen te laten bezorgen in plaats van zelf naar de winkel te gaan. 

De boodschappen bestellen

Er zijn verschillende aanbieders waar je als bedrijf je zakelijke boodschappen kan bestellen. De Jumbo, Albert Heijn, Spar, Picnik, Plus en de Coop zijn een aantal supermarkten waar je in ieder geval online boodschappen kan bestellen. Als bedrijf moet je dan kijken welke winkel de voorkeur heeft. Het is hierbij slim om te kijken wat de leveringsvoorwaarden zijn en welke producten er allemaal worden aangeboden. Zodra je dit weet kun je de keuze maken welke winkel het best aansluit bij de wensen van jouw bedrijf.

Waar je rekening mee moet houden

Je moet als bedrijf op een aantal dingen letten bij het bestellen van je zakelijke boodschappen. Per aanbieder verschillen bijvoorbeeld de leveringsvoorwaarden. Ze komen meestal wel redelijk overeen maar een aantal verschillen kunnen wel relevant zijn waardoor de ene aanbieder beter bij je bedrijf past. Je kunt kijken naar de levertijden, bezorgkosten, de betaalmogelijkheden, het minimale bestelbedrag en waar ze allemaal leveren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *